Friday, October 15, 2010

Majlis Perkahwinan Liza dan Fazil-Melaka

Wah lamanya tak update blog ni..Disamping tak de cerita nak tulis, sekarang ni dah ada medium yang lebih senang nak letak gambar dan kongsi cerita..so malas lah sikit nak update blog.

Setelah sekian lama, entry kali ni saya nak letak gambar2 kawin Liza dan Fazil yang saya ambil beberapa bulan lepas.Inilah kali pertama saya ambik gambar kawin dan saya amat berterimakasih kepada Liza sebab beri saya sepenuh kepercayaan untuk ambik gambar dia.Terimakasih banyak2 ye Liza.Sesungguhnya saya banyak belajar untuk menjayakan tugasan yang sangat besar bagi saya ni.

Okey malas nak cita panjang lagi silalah tengok gambar ni....


























Sehingga berjumpa lagi dan enjoy....

Ta ta


No comments:

FarahMustakim. Get yours at bighugelabs.com