Wednesday, July 1, 2009

Promosi! Promosi!...Pakej Fotografi

Hai semua....saya memang suka sangat tengok gambar.Tak kiralah gambar tu cantik atau tidak saya mesti suka tengok.Bila saya tengok balik gambar kawan2 masa sekolah,masa di kolej dan terutama sekali sudah tentu lah gambar anak saya sekarang,saya akan rasa seronok bila teringat kembali saat2 semasa gambar itu di ambik dan akan terkenang memori bersama orang di dalam gambar tersebut.Seingat saya lah saya mula suka tengok gambar ni seawal saya di sekolah menengah lagi.Kemudian daripada suka tengok gambar saya mula menyukai dan sudah menjadi satu hobi pula sekarang ni untuk mengambil gambar orang lain.Saya gembira bila orang suka dengan gambar yang saya ambik.Saya nak orang lain juga merasa seperti apa yang saya rasa bila tengok gambar mereka.Oleh sebab itu,setelah sekian lama berfikir dan menimbang-nimbang,di sini saya buatkan satu pakej promosi di mana saya boleh ambik gambar semua orang dengan yang mereka sayang atau dengan kawan2 mereka dengan harga yang sangat berpatutan.Saya nak semua orang jadi seperti saya,Suka tengok gambar.Cepat2 sementara promosi masih ada.


















PROMOTION


KREZIFOTO PHOTOGRAPHY PORTRAIT PACKAGE
(kids.families.couple.maternity)

*2hrs session
*high resolution digital images in a CD
(unlimited images ready to print)
*8pcs of 4R
*Priceless moments with the love ones

all this only RM 100

tel no:0123934021
email :krezifoto@gmail.com
ym :khusnahuda







No comments:

FarahMustakim. Get yours at bighugelabs.com