Friday, June 12, 2009

Sedihnya.................

Itulah yang aku rasa sekarang.Rasa nak keluar air mata tapi tak nak pulak keluar.Sigh....apa ayat yang sepatutnya aku cakap ye?Bukan mudah nak puaskan hati semua orang...atau yg paling tepat aku rasa susah nak bagi orang faham apa yang kita rasakan,apa yang kita dah buat dan apa yang kita tengah buat.Orang boleh terus cakap...oh! kau sepatutnya buat cam gini,ke cam gitu atau kau ni itupun tak boleh nak buat atau kau ni memang lah USELESS.Aku jenis orang yang tak reti nak membela diri sendiri.Kalau orang kata aku salah aku akan rasa aku ni memang buat salah dan aku rasa teruknya diri aku ni, dan orang lain aku pandang wah dia ni bagus lah tak macam aku.Aku akan berkata atau menjawab bila aku dah terlalu geram dan masa tu entah apa ayat yang keluar dari mulut aku pun tak tau.Susahnya.!!!!Kenapa lah aku ni tak jenis mulut lepas ke atau aku ni cakap tak payah fikir perasaan orang.?Sigh...tak tau lah.Aku pasti perasaan aku ni akan kekal dua tiga hari lepas ni.Mcm mana nak buat ni...?hiiiii bencilah.

3 comments:

Ser@i said...

sesungguhnya Setiap masalah, kesukaran, kesakitan dan apa jua yang menyeksa jiwa adalah merupakan ujian dari Allah untuk menguji sejauh mana iman kita..

Abang bangga ader Isteri yang penyabar

Anonymous said...

Kalau org tegur apa yg ko buat, ko explain the reason why u did such way. Kalau ko diam, org tak tau apa yg ko fikir @ ingat ko tak react with situation..

http://najwa01.fotopages.com

farah said...

to abg tq...abg mmg selalu faham saya.saya je tak faham abg.
To najwa...thanks for the nasihat
aku akn cuba jadi berani lps ni

FarahMustakim. Get yours at bighugelabs.com